lördag, juli 12, 2008

Varför?


De ytterst få som läst denna blogg undrar kanske varför det har tagit så lång tid för denna uppdatering att dyka upp och varför nu? Låt mig då förklara detta med att; de senaste 6 månaderna har varit de mest omtumlande månaderna, veckorna, dagarna, timmarna, minuterna i mitt liv. Under den tid som har passerat har jag gjort upp med både mitt förflutna, nuet och det som skall komma och på grund av detta har denna blogg och många andra saker fallit mig ur händerna. Det skall nu förhoppningsvis bli en förändring på detta men jag lovar ingenting. Jag är i allra högsta grad medveten om att min beskrivning av de senaste månaderna kan uppfattas som en negativ/diffus influens i mitt liv. Låt mig då försäkra er om att det har varit allt annat en negativt. Det har inneburit en positiv och i allra högsta grad nödvändig förändring i mitt liv. Självklart har det krävt utgjutelse av blod, svett och tårar men genom och på grund av detta är jag nu en "ny" människa. Vem kan då tänkas vara intresserad av att läsa och varför väljer jag att blotta mig just här? I ärlighetens namn skulle jag inte kunna bry mig mindre om vem som läser och inte. Jag gör detta helt och hållet för min egen skull och bloggen har för mig alltid varit ett intressant medium för att kanalisera händelser och känslor som är av någon form av vikt för mig. Jag skriver och verkar här av helt egoistiska skäl men hittar gärna likasinnade längs med vägen. 

Np: Omega massif- "Geisterstadt"

Inga kommentarer: